2013/05/22

BERTIZ

Maiatzak 21 eta 22 an Bertizea joan ginen goizeko 9:00tan abiatu ginen eta 10:15 iritsi ginen. Bertizea iristean  maletak utzi eta paseo bat ematera joan ginen eta Narvarteko bazkaldu genuen. Bazkaldu eta gero, Bertizeko aterpera joan ginen  eta futbolinean jolasten egon ginen. Arratsalden, Rafting egitera joan ginen eta oso ondo pasa genuen. Ura oso hotza zegoen eta ni ez nuen nahi ureta bota baino bota nintzen.
Gero, dutxara joan ginen eta hasieran beroarekin geuden baino gero beroa bukatu eta ura hotza hasi zen.
Ondoren afaldu eta diskoteka egin genuen Frantzes batzuekin eta gero lo egitera  joan ginen.
Hurrengo egunean, euria egiten zegoen aino tirolinetara ibiltzera joan ginen eta zikinduta bukatu nuen  baino pena merezi zuen. Tirolina handiana bi aldiz bota nintzen eta gero dutxatu eta bazkaldu egin genuen eta gero Billabonara bueltatu ginen

No hay comentarios:

Publicar un comentario